Donatello Piras

Donatello Piras

Een veelgevraagd dagvoorzitter, presentator, gespreks- en debatleider met jarenlange ervaring in binnen- en buitenland. Als televisiepresentator is Donatello werkzaam voor RTL-Z waar hij de Talkshow Z in Zaken presenteert en de wekelijkse tv-column in opinieprogramma Dunk verzorgt.

 
Ron Blaauw

Ron Blaauw

Horecaondernemer en meesterkok. Ron vertelt vanuit zijn jarenlange ervaring en liefde voor het vak over creatief ondernemen en het signaleren van kansen in een dynamische markt.

 
Bob Hutten

Bob Hutten

Algemeen Directeur van Hutten sinds 1993. Onder zijn leiding groeide het bedrijf uit tot een nationale en culinaire gastvrijheidsdienstverlener. Hutten staat voor amplitief leiderschap. Dit wil zeggen dat het bedrijf er alles aan doet om haar samenwerkers, haar opdrachtgevers, leveranciers en de maatschappij in zijn of haar kracht te zetten. Bob studeerde in 1987 af aan de Middelbare Hotelschool en trad bij zijn vader in dienst in het familiebdrijf. Lees hier een artikel over Bob.

 
Edwin Blom

Edwin Blom

Directeur Sales & Shopper Marketing bij Royal Friesland Campina. Edwin vervulde diverse marketing- en salesfuncties bij Beiersdorf en Pepsico en maakte in 2008 de overstap naar Grolsch. Vanaf 2011 bekleedde hij de functie directeur verkoop voor zowel de Grolsch retail- als horeca-organisatie bekleedde. Sinds augustus 2015 is hij in dienst bij Royal Friesland Campina.

 
Frank Quix

Frank Quix

Directeur van Q&A Research & Consultancy en Member of the managementboard van de EbeltoftGroup, een wereldwijd netwerk van retailconsultancy bedrijven. Sinds 2003 is Frank verbonden aan de Anton Dreesmann Leerstoel voor Retailmarketing aan de Universiteit van Amsterdam. Met meer dan 20 jaar kennis van retail advisering startte Frank met zijn team van Q&A in 2014 de store of the future; een winkel in een winkelcentrum als laboratorium om nieuwe retailinnovaties te testen.

 
Steven van Belleghem

Steven van Belleghem

Expert op het gebied van customer focus in een digitale wereld,  partner bij Nexxworks en een veelgevraagd spreker. Steven is auteur van drie bestselling boeken over klantrelaties en deeltijd professor aan de Vlerick Business school. Voorheen was hij managing partner van het marketing research bureau InSites Consulting. Lees hier een blog van Steven.

 
Sjanny van Beekveld

Sjanny van Beekveld

Business Insights Director bij IRI. Sjanny begon haar carriere in foodretail bij Hoogvliet en Jumbo. Sinds 2008 is ze in dienst bij IRI, waarvan de laatste 3 jaar verantwoordelijk voor business insights.  

 
Bas van Eekelen

Bas van Eekelen

Business Development Manager Foodretail & Foodservice bij GfK Nederland. Bas deed ervaring op bij Jumbo Supermarkten en IMpact Retail. Na 2 jaar werkzaam te zij geweest als Senior Consultant bij Foodstep, maakte hij in 2012 de overstap naar GfK.

 
Cleo de Rooij

Cleo de Rooij

Is Senior Productmanager RTL Licensing bij RTL Nederland. Cleo bewaakt en waardeert de inzet van sterke RTL-merken buiten de RTL-domeinen. Het uiteindelijke doel daarbij is om consumenten te bereiken en te beroeren door de inzet van branded concepten. Ze heeft ruimte ervaring in de mediawereld en is sinds 5 jaar werkzaam bij RTL Nederland.

 
Bert-Jan Woertman

Bert-Jan Woertman

Een enthousiaste netwerker, creatieve verbinder en ‘new business developer’. Bert-Jan is Marketing Communicatie Directeur van High Tech Campus Eindhoven en lid van het Management Team. Verder is hij actief als co-founder bij HighTechXL. Eerder werkte Bert-Jan als Human Resource Manager bij Philips. Lees hier een blog van Bert-Jan.

 
Bob Damen

Bob Damen

Opgeleid als interieurarchitect en sinds 1995 actief in retail design. Damen heeft als strategische ontwerper en consultant gewerkt bij verschillende internationale retailbedrijven. In 1998 is hij als Creative Director in dienst getreden bij JosDeVries en is sinds 2005 partner geworden bij deze organisatie.

 
Lieneke van der Laan

Lieneke van der Laan

Is haar carrière gestart bij Rabobank NL om vervolgens een overstap te maken naar KPN waar ze diverse Marketing & Retail rollen heeft vervuld. Sinds 2011 werkzaam bij JosDeVries. Als Senior Consultant Strategy & Format, houdt Lieneke zich bezig met formule ontwikkeling.

 
Mascha Timpert

Mascha Timpert

Is sinds 2001 werkzaam als advocaat bij Dirkzwager advocaten & notarissen. Werkt vanuit haar expertise op het gebied van aansprakelijkheidsrecht, verzekeringsrecht en schade.

 
Joost Becker

Joost Becker

Sinds 2005 werkzaam als advocaat bij Dirkzwager advocaten & notarissen. Joost werkt vanuit zijn expertise op het gebied van intellectuele eigendom, reclamerecht en internetrecht.

 
Arjen van den Dool

Arjen van den Dool

Teamleider Kennis & Inspiratie bij Koninklijke Horeca Nederland. Arjen heeft ruim 10 jaar ervaring in consultancy op het snijvlak van bedrijven, mkb branches en overheden. Sinds 2004 is Arjen werkzaam bij Koninklijke Horeca Nederland, waar hij na de functie van beleidsadviseur in 2012 teamleider werd van de afdeling die verantwoordelijk is voor de diensten en activiteiten op het gebied van kennis en inspiratie.

 
Hans Kant

Hans Kant

Policy Advisor bij Koninklijke Horeca Nederland. Hans heeft de eerste 10 jaar van zijn carrière gewerkt in de juridische dienstverlening. Sinds 2003 is hij beleidsadviseur bij KHN. Van 2003 tot 2008 werkte hij aan het dossier arbeidsvoorwaarden en cao-onderhandelingen. Sinds 2008 werkt hij aan de dossiers alcohol- en tabaksbeleid, veiligheid en criminaliteit, bierdossier, ‘bruisende binnensteden’ en wet markt en overheid.

 
Peter Garstenveld

Peter Garstenveld

Is uitgever van het Foodcluster bij Vakmedianet en als hoofdredacteur van Distrifood en Foodmagazine verantwoordelijk voor de content die onder deze merken wordt ontwikkeld. Peter heeft ruime ervaring in de media en vervulde diverse uitgeef- en hoofdredacteursfuncties.   

 
Marjon Prummel

Marjon Prummel

Sinds een jaar hoofdredacteur van Misset Horeca, Misset Catering en Snackkoerier en daarmee verantwoordelijk voor alle content die onder deze merken wordt ontwikkeld. Marjon heeft jarenlange ervaring in de media en horecabranche. Zo werkte ze onder andere als Hoofd Communicatie bij KHN.   

 
Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.